Стрічка активності
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal_na_01.09.2024 у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради 2 місяці тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради 2 місяці тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради 2 місяці тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради 4 місяці тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради 5 місяці тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради 9 місяці тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради 12 місяці тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради 12 місяці тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради більше 1 року тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради більше 1 року тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради більше 1 року тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради більше 1 року тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради більше 1 року тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради більше 1 року тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради більше 1 року тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс Дані про надходження звернень на телефонні гарячі лінії, в аварійно-диспетчерські служби Ужгородської міської ради у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради більше 1 року тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради більше 1 року тому
-
Махобей Тетяна оновив ресурс appeal у наборі даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради більше 1 року тому
-
Махобей Тетяна оновив набір даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради більше 1 року тому
-
Махобей Тетяна оновив набір даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо більше 1 року тому
-
Махобей Тетяна додав ресурс appeal до набору даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо більше 1 року тому
-
Махобей Тетяна створив набір даних Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо більше 1 року тому
-
Пуглик Олександр створив організацію Відділ роботи із зверненнями громадян більше 1 року тому
-
Махобей Тетяна зареєструвався більше 1 року тому
-
Пуглик Олександр зареєструвався більше 1 року тому